UKK / FAQ

Täältä löydät yleisimpiä verkkokauppaamme koskevia kysymyksiä ja vastauksia. Jos et kuitenkaan löytänyt hakemaasi tietoa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten tullaan asiakkaaksenne?
Voidaksesi käydä kauppaa kanssamme, tulee sinun rekisteröityä asiakkaaksemme. Me teemme kauppaa ainoastaan yritysten kanssa, joten jos olet asioimassa yksityishenkilönä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä jälleenmyyjiimme tai sähkötukkuliikkeisiin. Jotta voimme avata sinut asiakkaaksemme tarvitsemme yritysnumeron sekä yhteystiedot. Löydät asiakkaan avauslomakkeen täältä.

Miten tullaan verkkoasiakkaaksi?
Suurin osa tuotteistamme on ostettavissa myös verkkokaupastamme ympäri vuorokauden. Verkkoasiakkaan avauslomakkeen löydät täältä.

Voiko samalla tilillä olla useita käyttäjiä?
Jokaisella asiakkaallamme voi ola useita eri käyttäjiä. Kaikki käyttäjät voivat täyttää verkkoasiakashakemuksen ja sen jälkeen kirjautua kauppaan toisistaan riippumatta. Käyttäjänimi tulee olemaan sähköpostiosoite jolla asiakkuutta haette ja salasanan voitte valita itse ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Muista pitää hyvää huolta tunnuksistasi jotta väärinkäytöksiä ei pääse tapahtumaan. 

Voiko minulla olla useita toimitusosoitteita tililläni?
Kyllä voi. Turvallisuussyistä haluamme kuitenkin, että kaikki halutut toimitusosoitteet on avattu ja talletettu tilille. Se tapahtuu yksinkertaisesti täyttämällä lomakkeen tästä, ottamalla meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Kun uusi osoite on tallennettu tilille, voit seuraavalla kerralla valita vaihtoehtoisista toimitusosoitteista oikean. Voit myös tarkastella olemassa olevia toimitusosoitteitasi ”Omat sivut” kohdasta. Jos haluat poistaa listalta toimitusosoitteen, ole yhteydessä meihin sähköpostilla tai puhelimella.

Voiko tilauksen toimittaa väliaikaiseen toimitusosoitteeseen?
Kyllä, mutta silloin tilaus on syytä tehdä puhelimitse tai sähköpostilla. Verkkokaupassa ei itse voi käyttää väliaikaista toimitusosoitetta.

Mitä selaimia verkkokaupassanne voi käyttää?
Voit käyttää mitä tahansa nykyaikaista selainta. Suosittelemme kuitenkin käyttämään selainten viimeisimpiä versioita, jotta toiminnallisuus ja ulkonäkö säilyvät hyvinä.

Mitä tapahtuu jos unohdan kirjautua ulos?
Ei hätää. Jos mitään aktiviteettia ei tapahdu 20 minuuttiin, kirjaudut automaattisesti ulos. Jos olit jo kerännyt tavaroita ostoskoriisi, tallentuu se evästeenä koneelle (lue lisää miten käsittelemme evästeitä tästä). Ostoskorisi on siis valmiina kun seuraavan kerran taas kirjaudut sisään. Muista kuitenkin että ostoskorisi tallentuu selaimen kautta kyseiselle tietokoneelle. Jos kirjaudut verkkokauppaan toiselta tietokoneelta tai toisella selaimella ostoskorisi ei ole tallella. Voit myös tallentaa ostoskorisi mallitilaukseksi ja tehdä helposti tilauksia valituista tuotteista. 

Mitä tuotteita verkkokaupasta voi ostaa?
Kun kirjaudut sisään verkkokauppaan, tulee kaikkien ostettavissa olevien tuotteiden tilausnumeron eteen pieni ostoskori-kuvake. Ihan kaikkia tuotteita emme pysty laittamaan verkkokauppaan ostettavaksi niiden erikoisluonteen tai erämyynnin takia. Ne tuotteet joissa ei ole ostoskorin kuvaa pitää tilata asiakaspalvelun kautta puhelimitse tai sähköpostilla.

Mitkä hinnat näen?
Kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan, saat hinnan näkyviin klikkaamalla tuotteen tilausnumeroa. Näkyviin tulee tuotteen hinta ja sinulle sovitut mahdolliset alennukset. Kun tuote on laitettu ostoskoriin, saat näkyviin vielä lisää yksityiskohtia hinnasta kuten peruskurssin jne. Lue lisää meidän toimitusehdoistamme tästä.

Näenkö varastosaldon?
Kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan, saat varastosaldon näkyviin klikkaamalla tuotteen tilausnumeroa. Kun olet siirtänyt tuotteen ostoskoriin, saat näkyviin arvioidun toimitusajan myös kaikille tuotteille joita ei ole tällä hetkellä varastossa.

Voinko tallettaa ostoskorini?
Ostoskori voi periaatteessa olla auki vaikka kuinka pitkään sillä se tallentuu paikallisesti selaimeesi. Jos tyhjennät välimuistisi käyntien välillä, silloin myös ostoskorisi tyhjenee.  Halutessasi voit tallentaa ostoskorisi mallitilaukseksi, katso seuraavakohta.

Voinko tallentaa mallitilauksen?
Kyllä. Lisää halutut tuotteet ostoskoriisi ja klikkaa “Tallenna tilausmallina”-välilehteä. Anna mallille haluamasi nimi ja klikkaa ”Tallenna tilausmalli” – painiketta. Löydät tallentamasi tilausmallit oikean yläkulman ”Omat sivut” kohdasta. Täällä pystyt helposti muokkaamaan tai kopioimaan tilausmalleja tai siirtämään sen suoraan tilaukseksi ostoskoriin.

Miten myöhään voin tehdä tilauksen jotta se lähtisi vielä samana päivänä?
Käytämme Postin Yrityspakettia normaalina lähetystapana. Halutessasi voit käyttää myös muita toitmiuspaoja mutta silloin sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos teet tilauksesi ennen klo 14:00, saamme lähetettyä tavarat samana päivänä edellyttäen että tuotteita on varastossa.

Voiko samassa tilauksessa olla useampia toimituspäiviä?
Voit jakaa tilauksesi useammalle päivälle. Täytä haluttu toimituspäivä tilausriville ostoskorissasi. HUOM! Järjestelmä ei kuitenkaan osaa käsitellä samalle tuotteelle useita eri toimituspäiviä. Jos haluat samalle tuotteelle useita eri toimituspäiviä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voinko muuttaa jo tehtyä tilausta jälkeenpäin?
Valitettavasti verkkokaupan kautta ei pääse enää muokkaamaan jo tehtyjä tilauksia. Jos haluat tehdä muutoksia tai lisätä tuotteita tilaukseesi sinun täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Näenkö tilaushistoriaani verkkokaupassa?
Voit nähdä koko tilaushistoriasi kohdasta ”Omat sivut” kun olet kirjautuneena verkkokauppaan. Voit etsiä tilauksiasi päivämäärän perusteella ja lisäksi tilausnumeron perusteella. Kun olet löytänyt oikean tilauksen voit klikata kohtaa ”Katso tilaustiedot” ja saat näkyviin artikkelit, hinnat ja toimituspäivät. 
 
Jos et löytänyt vastausta pulmaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0207 499 499.