FAQ

Tuotteeni ovat vaurioituneet toimituksessa, mitä teen?

Jos tavara on vaurioitunut kuljetuksessa, on näkyvät kuljetusvauriot on aina ilmoitettava suoraan kuljettajalle tavaran vastaanottamisen yhteydessä, riippumatta siitä, mitä rahdinkuljettajaa käytetään. Ilmoitus tulee tehdä myös käytetylle huolitsijalle. Näkymättömistä vaurioista, ns. "purkausvaurioista", on aina tehtävä ilmoitus käytetylle huolitsijalle. Ilmoituksen voi tehdä 7 päivän sisällä tavaran saapumisesta. Pakkaus- ja lähetysasiakirjat on säilytettävä, kunnes huolitsija ilmoittaa, ettei niitä enää tarvita tai että asia on suljettu. Haluaisimme valokuvan vahingosta sekä kopion ilmoituksesta tai vaihtoehtoisesti tapausnumeron, jos haluamme auttaa nostamaan vaatimuksia huolitsijaa vastaan.
Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiin ja etsii ratkaisut ongelmiin. Heille voit jättää myös tilauksesi.

phone 0207 499 499

Sähköposti Sähköposti

comments Chatti