Viime vuosikymmenien ajan GHM Group on tuottanut huipputeknisiä mittausalalla toimivia tuotteita Honsberg-, Val.Co-, Greisinger-, Martens- ja DeltaOHM-brändiensä kautta. Nämä viisi brändiä yhdistetään nyt luoden uuden brändin nimeltä Senseca. Tämä ei ole pelkästään brändityötä, vaan tavoitteena on koota eri yritysten tietotaito yhteen ja luoda ketterä yritys, joka voi kehittää tuotteita sekä reagoida nopeasti asiakkaiden tarpeisiin ja markkinatrendeihin.
Senseca tarjoaa mittausalantutkimustuotteita pinnanvalvontaan, virtauksenvalvontaan, lämpötilanseurantaan ja nesteanalyysiin. Yleisiä sovelluksia löytyy muun muassa uusiutuvasta energiasta, älykkäistä tehtaista, maataloudesta, terveydenhuollosta ja lääketieteestä sekä vesien käsittelystä.
TuoteuutisetEri brändien fuusio ei vaikuta nykyiseen tuotevalikoimaan. Tuotteet, jotka aikaisemmin olivat Honsbergin, Val.Co:n, Greisingerin, Martensin tai DeltaOHM:n merkkiä, tulevat jatkossa olemaan saatavilla Senseca-brändin alla.
GHM Group ja sen viisi brändiä, Val.co, Honsberg, Martens, Greisinger ja DeltaOHM, sulautuvat Senseca-brändin alle ja poistuvat kaikista kommunikaatiokanavista 1. tammikuuta 2024 alkaen. Jatkossa siis löydät kaikki Senseca-merkin alta.
Sensecalla on selkeä filosofia: asettaa asiakas päätöksenteon keskiöön ja auttaa heitä kasvamaan sovellusvetoisen strategian avulla. Heidän "Yhdet kasvot asiakkaalle" -lähestymistapansa keskittyy yksinkertaistamiseen, mikä johtaa helpompaan pääsyyn koko tuotevalikoimaan, parannettuun asiakaskokemukseen ja yksinkertaistettuihin prosesseihin. Uusi ketterä organisaatio myös nopeuttaa innovaatioita, mikä johtaa lyhyempiin kehityssykleihin ja nopeampaan tuotteiden saatavuuteen.
Kuten aikaisemminkin, tuotepäällikkömme ylläpitävät edelleen suoraa yhteyttä Sensecan tuotespesialistien kanssa. Kaikki sen varmistamiseksi, että voimme tarjota teille varmuudella parasta tukea ja palvelua.
Rami Raekangas