FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät yleisimpiä verkkokauppaamme koskevia kysymyksiä ja vastauksia. Jos et kuitenkaan löytänyt hakemaasi tietoa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 0207 499 499 tai [email protected].
Voidaksesi käydä kauppaa kanssamme sinun tulee rekisteröityä asiakkaaksemme. Voit avata tilin helposti ja nopeasti täällä. Huomaathan, että teemme kauppaa vain yritysten kanssa, joten jos asioit yksityishenkilönä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä jälleenmyyjiimme tai sähkötukkuliikkeisiin.

Verkkoasiakkaaksi pääset helpoiten luomalla tunnukset tästä. Pääset heti kirjautumaan verkkokaupppaan. Suurin osa tuotteistamme on ostettavissa verkkokaupastamme mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Jokaisella asiakkaallamme voi olla useita eri käyttäjiä. Kukin yksittäinen käyttäjä luo omat tunnukset, minkä jälkeen jokainen voi kirjautua kauppaan toisistaan riippumatta. Käyttäjänimi on sama sähköpostiosoite, jolla tunnuksia haetaan. Salasanan voi valita itse ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Muistathan pitää hyvää huolta tunnuksistasi, jotta väärinkäytöksiä ei pääse tapahtumaan.

Kyllä voi. Turvallisuussyistä haluamme kuitenkin, että kaikki käytettävät toimitusosoitteet on rekisteröity tilillesi. Rekisteröi uusi toimitusosoite täällä, tai ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Kun uusi osoite on tallennettu, voit seuraavan tilauksen yhteydessä valita oikean toimitusosoitteen. Voit myös tarkastella olemassa olevia toimitusosoitteitasi Omat sivut -kohdasta. Jos haluat poistaa listalta toimitusosoitteen, ole yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse.

Kyllä, ostoskorissa voit täyttää tiedot väliaikaisesta toimitusosoitteesta.

Voit käyttää mitä tahansa nykyaikaista selainta. Suosittelemme kuitenkin käyttämään selainten viimeisimpiä versioita, jotta toiminnallisuus ja ulkoasu säilyvät hyvinä.

Ei hätää. Ohjelma lopettaa istunnon ja kirjaa sinut automaattisesti ulos jos mitään aktiviteettia ei tapahdu 20 minuuttiin. Ostoskoriin kerätyt tavarat tallentuvat evästeenä koneelle (lue lisää miten käsittelemme evästeitä tästä) ja ovat valmiina kun seuraavan kerran taas kirjaudut sisään. Huomaathan, jos kirjaudut verkkokauppaan toiselta tietokoneelta tai toisella selaimella ostoskoriin lisätyt tavarat eivät ole tallentuneet. Voit myös tallentaa ostoskorisi mallitilaukseksi ja tehdä helposti lisätilauksia valituista tuotteista. 

Kun kirjaudut sisään verkkokauppaan kaikkien ostettavissa olevien tuotteiden vieressä on pieni ostoskori-kuvake. Kaikki tuotteemme eivät ole ostettavissa verkkokaupassa niiden erikoisluonteen tai eriin perustuvan myynnin vuoksi. Tuotteista, joissa ei ole ostoskorin kuvaa voit jättää kätevästi tarjouspyynnön tai tilata asiakaspalvelun kautta puhelimitse tai sähköpostitse.

Kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan hinta ja mahdolliset alennuksesi näkyvät tilausnumerorivillä. Sieltä näet hintaan liittyvät yksityiskohdat kuten peruskurssin jne. Ota yhteyttä tuotevastaavaan tai asiakaspalveluun, mikäli hinnoista tai alennuksista on kysyttävää. Lue lisää kauppa- ja toimitusehdoistamme täältä.

Kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan, varastosaldo näkyy tuotelistauksessa tuotenumeron ja -kuvauksen jälkeen.

Ostoskori voi periaatteessa olla auki vaikka kuinka pitkään sillä se tallentuu selaimeesi. Jos kuitenkin tyhjennät välimuistisi käyntien välillä, myös ostoskorisi tyhjenee. Halutessasi voit tallentaa ostoskorisi mallitilaukseksi, katso seuraava kohta.

Kyllä. Lisää halutut tuotteet ostoskoriisi ja klikkaa Tallenna tilausmallina -välilehteä. Anna mallille haluamasi nimi ja klikkaa Tallenna tilausmalli -painiketta. Löydät tallentamasi tilausmallit oikean yläkulman Omat sivut -kohdasta. Siellä pystyt helposti muokkaamaan tai kopioimaan tilausmalleja tai siirtämään ne suoraan tilaukseksi ostoskoriin.

Toimituksissa käytämme tavallisesti Postin Yrityspakettia. Halutessasi voit valita myös muita toimitustapoja, mutta ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos teet tilauksesi ennen klo 15:00, tavarat lähtevät vielä samana päivänä, mikäli tuotteita on varastossa (ei sis. rahtituotteita).


Oletuksena toimitamme tilaukset yhteistoimituksena, mutta voit jakaa tilauksesi useammalle päivälle. Täytä haluttu toimituspäivä tilausriville ostoskorissasi. HUOM! Järjestelmä ei kuitenkaan osaa käsitellä samalle tuotteelle useita eri toimituspäiviä. Jos haluat samalle tuotteelle useita eri toimituspäiviä, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Valitettavasti verkkokaupan kautta ei pääse enää muokkaamaan jo tehtyjä tilauksia. Jos haluat tehdä muutoksia tai lisätä tuotteita tilaukseesi sinun täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Kun olet kirjautuneena verkkokauppaan, voit nähdä koko tilaushistoriasi Omat sivut -kohdasta. Voit etsiä tilauksiasi päivämäärän ja tilausnumeron perusteella. Kun olet löytänyt oikean tilauksen voit klikata Katso tilaustiedot -kohtaa ja saat näkyviin artikkelit, hinnat ja toimituspäivät. 

Jos tavara on vaurioitunut kuljetuksessa, on näkyvät kuljetusvauriot on aina ilmoitettava suoraan kuljettajalle tavaran vastaanottamisen yhteydessä, riippumatta siitä, mitä rahdinkuljettajaa käytetään. Ilmoitus tulee tehdä myös käytetylle huolitsijalle. Näkymättömistä vaurioista, ns. "purkausvaurioista", on aina tehtävä ilmoitus käytetylle huolitsijalle. Ilmoituksen voi tehdä 7 päivän sisällä tavaran saapumisesta. Pakkaus- ja lähetysasiakirjat on säilytettävä, kunnes huolitsija ilmoittaa, ettei niitä enää tarvita tai että asia on suljettu. Haluaisimme valokuvan vahingosta sekä kopion ilmoituksesta tai vaihtoehtoisesti tapausnumeron, jos haluamme auttaa nostamaan vaatimuksia huolitsijaa vastaan.

Tuotteet, jotka sinulla on kanssamme sovitussa puskurivarastossa, tulee tilata ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Puskurivaraston saldo ei näy verkkokaupassa. Asiakaspalvelu puh. 0207 499 499 tai [email protected].

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiin ja etsii ratkaisut ongelmiin. Heille voit jättää myös tilauksesi.

phone 0207 499 499

Sähköposti Sähköposti

comments Chatti