Työskentelemme päivittäin parantaaksemme työntekijöidemme työympäristöä, tehostaaksemme logistiikkaprosessejamme ja kehittääksemme asiakkaille suunnattua palveluamme.
OEM Finland Oy pyrkii jatkuvasti kehittämään asiakaspalveluaan. Panostamme siihen, että toiminta pienintä yksityiskohtaa myöden olisi erittäin laadukasta.
Laatuasioiden käsittely erilaisissa yhteyksissä on osa päivittäisiä työskentelyprosessejamme. Dokumentoimme tietoja tauluille, jotka ovat nähtävissä esimerkiksi logistiikkakeskuksemme tiloissa. Laadunkehittämistyö (OEM Quality Development) on avainasemassa toiminnassamme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään omia menetelmiämme, jotta toimitusvarmuutemme ja palvelutarjontamme paranisi entisestään.
Reklamaatiot ovat väistämätön osa yrityksen toimintaa, mutta reklamaatio voi myös olla avain toimintatapojen kehitykseen ja prosessien parantamiseen. OEM Finland Oy pyrkii käsittelemään reklamaatiot nopeasti ja tehokkaasti, jotta asiakas saisi korvaavan tuotteen. Käymme läpi virheen aiheuttaneen tapahtuman välttyäksemme vastaavilta virheiltä tulevaisuudessa. 90 % kaikista reklamaatioista ja palautuksista käsitellään kolmen työpäivän sisällä.
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ympäristöystävällisemmäksi. Tavoitteemme on, että kaikki toimintaamme vaikuttavat osa-alueet huomioisivat ympäristöä ja kierrätyksen tarpeellisuutta.
Laatu- ja ympäristöpäällikkö
Asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiin ja etsii ratkaisut ongelmiin. Heille voit jättää myös tilauksesi.